Mientras vamos recorriendo el difícil camino hacia la distribución, cada pase de Máscaras es un tesoro que nos enriquece, y enreda, en un inmenso y tentador universo de posibilidades.
Y aunque es cierto que cada uno tiene algo especial, el del pasado martes lo era porque la comunidad educativa es MUY importante para este Proyecto. Pero este pase de Máscaras, con el Conselleiro de Cultura y Educación como anfitrión y el encanto del Museo Pedagóxico de Galicia, tuvo bola extra:
La experiencia del pase de Máscaras de ayer, con un público tan específico consiguió lo que nunca hubiésemos imaginado: Eva sin palabras, con lágrimas llenas de emoción y agradecimiento por lo que nos estaban diciendo. Esta es la medida de lo que está suponiendo ser actores en la vida pública.
Mientras vamos organizando los materiales y la reflexión, compartimos la nota de prensa de la Consellería y nuestro subrayado:
O conselleiro de Educación e Cultura, Xesús Vázquez explicou o interese da Consellería neste modelo, “que aposta pola valía das persoas, e que soamente actúa para permitir que cada unha desenvolva a súa función, se estenda e se normalice”.
“Pretendemos – engadiu- que os nosos modelos culturais e educativos xiren cara á materialización desta potencia, coa que creo que temos a garantía de superar os obstáculos para por de relevo as eivas dun sistema do que todas e todos formamos parte”. Deste xeito o conselleiro felicitou ao director do filme, Iago González Iglesias, así como a todo o equipo que permitiu materializalo.
Publicación original: Proxecto Máscaras
Pingback: Visita al Orinoco… y conversación de lujo | IG | In-formación